Contact
Voor vragen op bestuursniveau kan je als werkgever via je portaal een ticket indienen. Wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk behandelen. (Klik rechts bovenaan op je naam of aanmelden - Mijn account.)
Voor alle vragen over je individueel dossier neem je als werknemer in eerste instantie contact op met je personeelsdienst. Zij kunnen je al met veel vragen verder helpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan hebben we voor elke toezegging een specifieke helpdesk beschikbaar.
Als je niet zeker weet bij welke toezegging je hoort, neem dan ook contact op met je personeelsdienst voor verdere begeleiding.
Dit zorgt ervoor dat je altijd bij de juiste afdeling of persoon terechtkomt voor jouw specifieke vragen.
DC-toezegging (kapitaal)
- Pension Architects OFP Prolocus
- 03 215 00 25
- Bereikbaar van 9u-12u en 14u-17u op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag
- helpdesk@ofpprolocus.be
De helpdesk zal uitzonderlijk gesloten zijn op de volgende dagen:
- Vrijdag 2 mei 2025
- Vrijdag 30 mei 2025
- Dinsdag 22 juli 2025
- Donderdag 14 augustus 2025
- Maandag 10 november 2025
- Vrijdag 26 december 2025
DB-toezegging (rente)
- Nexyan OFP Prolocus
- 02 704 43 10
- Alle weekdagen bereikbaar van 8u30 - 16u30
- Prolocus@nexyan.be